jueves, 28 de mayo de 2015

L'aigua m'ha estat guardant un secret

Miro el mar. Li tinc respecte i a la vegada m'atrau. Em col•loco bé les ulleres i no m'ho penso dues vegades; em tiro de cap a l'aigua. Això és el que he escollit i m'agrada. El primer contacte sempre em resulta fred i arrogant. Necessito adaptar-me a la seva grandesa. Però sempre passa igual, després de la primera braçada ja en formo part, així que em camuflo en la seva immensitat.

Floto, o més ben dit llisco, per damunt les partícules que m'acaricien la pell. El meu cos ja es mou fent crol de forma natural. El braç, que s'estén endavant per anar ben lluny, a atènyer el punt més distant. El cap, que busca i expulsa l'aire en un cicle controlat i constant, creant un gargoteig dins l'aigua que ja em resulta familiar. Els peus, que fan la funció de la cua d'un tauró, seguits d'unes cames àgils, que es mouen amb fermesa, com tisores tallant l'aigua.

Tot i que em fixo molt amb el moviment de les extremitats amb el que realment nedo és amb el pit, amb la sensació, la valentia. Per a mi això és més important que res. Quan sento que nedo bé puc notar el meu cor bombejant amb força. Sento com esclata d'energia i la sang arriba calenta a totes les parts. Tinc la vida sencera corrent entre les meves venes. Sóc un ésser viu, sóc exactament en el lloc on he d'estar. Quan arribo en aquest punt tant reconfortant tinc una sensació molt gran de coherència i de plenitud, des del múscul més potent que és el cor fins les puntes dels dits. I només em centro en això quan nedo. Res més passa per dins del meu cap. Aquest és el meu moment. L'aigua m'ha estat guardant aquest secret durant molt de temps. Ja no tinc por de nedar més lluny, de nedar més ràpid, d'endinsar-me en la immensitat del mar. M'he deixat anar i em sento com un peixet que està aprenent i que vol créixer. El millor de tot és que ho estic fent, així que cada vegada em sento més segura, més hàbil, més veloç i més resistent.

Estiu 2014. Començant a ser un peix.
P.D: Nedo onada darrera onada...I la cançó que tinc al cap ara mateix és "Waves" de Mr.Probz.
https://www.youtube.com/watch?v=pUjE9H8QlA4

No hay comentarios:

Publicar un comentario